HTML

TorrentVilág

Torrentekkel kapcsolatos információ, hasznos információk.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

BN - Kérlek adj még életjelet nekem... (MCL)

2010.06.24. 09:07 Skin

Breaking news

Ma reggel nagyon szép idő lett, süt a nap, nagyrészt kék az ég Budapest felett. A szörnyű (másnapos) fejfájás csillapítása közben magam elé kaptam gépemet, gondoltam végigszörfözök kedvenceknek beállított oldalaimon. Kezdve automatikusan az nCore-ral. Elsőre fel sem tudtam fogni, de igen, történik valami. egyszer kecske, egyszer pingvin... Ez nem más, mint életjel. Életjel mindenkinek. Láthatjuk, hogy a srácok dolgoznak az ügyön. Köszönjük nekik!

Ha összeszedtem magam, visszatérek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://torrentvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr112105711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása