HTML

TorrentVilág

Torrentekkel kapcsolatos információ, hasznos információk.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Jövőbelátás?

2010.06.25. 14:46 Skin

Sajnos ma sem történt semmi különös, bár még nincs vége a napnak. A bizonytalanság rossz, de sajnos jelenleg nem vagyunk abban a helyzetben, hogy előre lássunk bármit is.

Elgondolkoztam tegnap még elalvás előtt, hogy mi lenne velünk torrentek nélkül?! Nagyjából a végére azt a konzekvenciát vontam le, hogy nagy valószínűséggel az, mint a torrentezés előtt... Mindig jön valami új, ami sokkal jobb és ésszerűbb. Gondoljunk csak bele, hogy mi volt a torrentezés előtt. Rengetegen nőttek fel a dc-n és a limewire-n, melyek egy kis idő múlva a torrentoldalaknak köszönhetően elhalványodtak. Minap csak kíváncsiságból felmentem egy nagy hubra, kíváncsi voltam, milyen az élet odaát. És rájöttem, sokan vannak még, akik ezt a fájlcserét szeretik. De muszáj hozzátennem, hogy nem a gyorsaság miatt van ez a nagy szeretet. sokkal inkább a társaság az, ami fontos ott. Bár egy új dc-t töltöttem le, így a sebességgel sem voltak gondok a letöltésnél.

Nagyon gyászos képet viszont nem szabad festeni, hisz nincs erre okunk. A pingvin, medve, kecske ma már eltűnt, ami nem feltétlen jelenti azt, hogy veszve van minden. Ez azt jelenti, hogy dolgoznak folyamatosan, minden erejükkel azon vannak, hogy megoldják ezt a lehetetlen helyzetet. A

bitHU-n is szerverkarbantartás van. Legalábbis ezt írják. Az 1st június 19. óta semmilyen információt nem közölt az újraindulás időpontját illetően: a the1st.be még mindig az oldal facebook-jára ugrik. Bő egy héttel a nagy támadások után viszont el lehet mondani, hogy kaptunk pozitív tartalmú információkat, jó látni, hogy mozgolódnak az illetékesek. Mi csak kitartani tudunk, és csak bizakodni, hogy kedvenc oldalaink újra működőképesek legyenek.

Most hétvége jön. Ilyenkor szoktam én is hazamenni, leülni kicsit a gép elé, mert egész héten sok időm nincs erre. Filmet szeretnék nézni a meccsek között, ám nem tudom, lesz-e lehetőség most erre. Majd kiderül.

Minden olvasónak jó hétvégét, hétfőre összeszedem magam, szétnézek a piacon, és újabb gondolataimat osztom majd meg veletek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://torrentvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr802109581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása